Luk besked

AKTUEL INFORMATION OM CORONAVIRUS

Læs mere her

FAQ / Værd at vide under rejsen

I nedenstående vidensdatabase har vi samlet alle de spørgsmål og svar du måtte have inden du skal på charterferie med Primo Tours.

Måtte du have spørgsmål som ikke findes nedenfor, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte Primo Tours. Kontakt Primo Tours her.

God fornøjelse!

 

Arrangementer på ferien - Kan jeg købe arrangementer på destinationerne?

  • Ja, arrangementer kan altid købes hos vores rejseledere.

Badning i havet - Er det sikkert at bade i havet?

  • Der skal selvfølgelig altid udvises agtpågivenhed ved badning i havet, men på vores destinationer udgør det ikke en sundhedsrisiko at bade i havet. Skulle der være specielle lokale forhold informerer rejselederne om dette.

Check ind på hotellet - Hvornår kan vi tjekke ind på hotellet?

  • På langt de fleste hoteller kan du checke ind på værelset/lejligheden umiddelbart efter ankomst. På nogle, især større, hoteller kan indcheckning imidlertid først ske i løbet af eftermiddagen, hvis værelset endnu ikke er ledigt/klargjort. Dette varierer fra hotel til hotel.

Check ud fra hotellet - Hvornår skal vi tjekke ud af hotellet?

  • På afrejsedagen skal værelse/lejlighed forlades ifølge information fra Primo Tours. På nogle hoteller er det muligt at benytte værelset længere tid. Dette kan være mod gebyr. Er dette ikke muligt, eller ønsker man ikke at betale for ekstra leje af værelse/lejlighed, har de fleste hoteller et bagagerum, hvor bagagen kan opbevares indtil afrejse. Nogle hoteller stiller endvidere et værelse til rådighed til omklædning mv.

Drikkevand - Må man drikke vandet på destinationerne?

  • Generelt anbefales det at man køber flaskevand og drikker dette. Der sker dog ingenting ved eksempelvis at børste tænder i vandet fra hanerne.

Hæveautomater - Kan jeg hæve penge på rejsemålet?

  • Der er hæveautomater på alle destinationer. Dog kan kurserne variere fra sted til sted. Vi anbefaler, at der så vidt muligt betales med kort i butikker og på restauranter fremfor at hæve kontanter til hvert køb, da dette typisk er forbundet med hævegebyr og høje kurser.

Kontakt til rejseledere - Hvordan får jeg fat i rejselederne?

  • Rejselederne vil være på hotellet en gang om dagen.
  • Ved ankomst til rejsemålet udleveres nummeret på servicetelefonen, hvor rejselederne kan kontaktes under din ferie (Efter kl. 20.00 betragtes denne som nødtelefon).
  • Du kan skrive direkte med din rejseleder i Primo Tours app'en, som kan hentes i både App Store og Google Play.

Leder du efter
en rigtig go' ferie?
Lad os hjælpe dig med at finde drømmerejsen, der passer til netop dine ønsker og behov
Ved tilmelding af nyhedsbrevet
deltager du samtidig i
konkurrencen om
et rejsegavekort
på kr. 5.000,-!