Om Primo Tours

Servicen er i top fra start til slut, vi lover ikke mere end vi kan holde, og så sætter vi en ære i at finde den helt rigtige ferie til dig og din familie - selvfølgelig til den rigtige pris.

Karvouno1 Folkeferie Må Ikke Videregives (3)
Bjarke Tester Grafik 1080X1080 Goferie 1

Ferier vi selv vil med på

I Primo Tours tilbyder vi kun ferier, som vi selv vil med på. Det har været et afgørende element siden opstarten i 2009, og det er fortsat det, vi arbejder ud fra, når vi finder nye rejsemål og hoteller, uddanner vores rejseledere og forsøger at skabe en unik serviceoplevelse for dig - både før, under og efter ferien. 

Hos os er personlig service en selvfølge. Vores danske rejseledere står til rådighed under hele din ferie, så det eneste du skal tænke på er, at slappe af og nyde en Rigtig go' ferie.

Foto Jørgen Kirk, Dagbladet Ringkøbing Skjern SKAL KREDITERES2

Historien om Primo Tours

Primo Tours åbnede sit kontor i Ringkøbing i december 2009, og de første chartergæster blev sendt sydpå i sommeren 2010.

Primo Tours blev stiftet af Bjarke Hansen og Henrik Søndergaard, som ved opstarten sammenlagt havde 38 års erfaring fra rejsebranchen. Henrik var oprindelig stifter og medejer af Bravo Tours indtil 2005, hvorefter han indtil 2009 var tilknyttet på konsulentbasis. Bjarke var indtil slutningen af 2008 medejer og adm. direktør for skirejseselskabet Højmark Rejser A/S.

Foto: Jørgen Kirk, Dagbladet Ringkøbing-Skjern

3Uu6i2ry

Missionen var klar

Med en lille organisation samt Danmarks mest brugervenlige hjemmeside og masser af erfaring kunne Primo Tours tilbyde attraktive charterrejser og stadig have den personlige service i højsædet.

Missionen fra start var simpel - at tilbyde rejser, som vi selv gerne vil på. 

Bjarke og Henrik var fra starten enige om to ting. De ville tilbyde rejser, som de selv gerne ville på, og det skulle være sjovt at gå på arbejde. Den mission er stadig en del af virksomhedens DNA over 15 år senere.

Bjarke Hansen Delte Drømmekage Ud For 15 År Siden

30.000 stykker drømmekage

Drømmekage blev opskriften på at få bagt godt op under Primo Tours i den spæde opstart, hvor der skulle ydes en ekstraordinær indsats for at få gjort opmærksom på det nye rejseselskab. 

"Må vi byde på et stykke drømmekage, så I kan drømme jer væk til jeres næste ferie?". Sådan lød det fra de udsendte rejseledere, når de turnerede Vestjylland rundt og dukkede op til aftenkaffen i de små villakvarterer. 

Drømmekagen blev starten på en jordnær markedsføring og en måde at komme helt ind i stuerne på. 

Rhodos (11)

God service går aldrig af mode

Primo Tours fokuserer stadig på de velkendte charterdyder med direkte flyvninger, danske rejseledere og personlig service. 

Primo Tours ønsker at give alle gæster en unik serviceoplevelse - både før, under og efter ferien. Det sker ved løbende at uddanne vores medarbejdere i Danmark og ude på de enkelte destinationer og ved at udvikle nye koncepter, som eksempelvis Mini All Inclusive (morgenmad & drikkevarer) og Ø-All Inclusive, hvor forskellige aktiviteter er inkluderet i opholdet på Meganisi og Porto Santo.