Primo På Egen Hånd giver ny dimension

De velkendte charterdestinationer bliver nu krydret med mere eksotiske rejsemål hos Primo Tours, der åbner for en lang række muligheder, hvor gæsterne kan rejse på egen hånd, men stadig gøre brug af selskabets gode service og ekspertise.

De er kendte for at finde perler som Meganisi og Halkidiki i Grækenland eller den portugisiske ø Porto Santo, hvor du som rejsende kommer til en destination, der føles autentisk og uspoleret. Rejsemål, som ikke nødvendigvis er på plakaten ret mange steder, og hos Primo Tours gøres der en dyd ud af at finde de helt rigtige steder, som både kan levere den rigtige kvalitet på hoteller og de gode ferieoplevelser. Det kræver selvsagt en del rejseaktivitet, og nu kommer rejselysten hos Primo Tours gæsterne til gode på en helt ny måde, da det vestjyske rejsebureau tilføjer et nyt koncept til udvalget.

- Vi kalder det ”Primo På Egen Hånd”, hvor vi stadig finder de helt rigtige hoteller og tilbud, og hvor de rejsende hele tiden har os i ryggen, selvom de ikke har en rejseleder med på turen, som vi altid har på vores velkendte charterdestinationer. Det åbner for spændende og eksotiske muligheder i blandt andet lande som Vietnam, Indonesien og Sri Lanka, ligesom vi også er tilbage på Maldiverne, hvor vi tidligere har været, forklarer direktør Bjarke Hansen, der gennem årene har fået mange forespørgsler på netop sidstnævnte destination.

- Mange af de gæster, som vi tidligere havde på Maldiverne, har spurgt til muligheden for at komme tilbage, og det har sat gang i nogle tanker hos os. Vi elsker selv at opleve verden, så vi har et stort kendskab til rigtig mange rejsemål. Desuden har vi et professionelt netværk, som vi kan trække på, og det giver en stor sikkerhed, selvom gæsterne er afsted på egen hånd. Vi samarbejder med vores søsterselskab VERDN, og det giver bare mange flere muligheder, konstaterer Bjarke Hansen, som fremhæver, at ”Primo På Egen Hånd” kan gøres på mange forskellige måder.

- Vi har de oversøiske rejsemål, hvor du både får spændende kultur, lækre bounty-strande og fantastiske kulinariske oplevelser, men vi har også storbyferier, langtidsrejser og kombinationsrejser. Jeg tror, at mange af de gæster, der har prøvet vores charterrejser vil være trygge ved at rejse på denne måde også, og på den måde kan vi hjælpe dem, når de efterspørger noget andet. Det giver os en bred vifte af muligheder, hvor vi hele tiden lever op til vores høje serviceniveau.

For yderligere info:

Bjarke Hansen, direktør/ejer 2176 4438

Kjeld Gadegaard, salgschef, 8818 4618

Web: Primo På Egen Hånd

Leder du efter
en rigtig go' ferie?
Lad os hjælpe dig med at finde drømmerejsen, der passer til netop dine ønsker og behov
Ved tilmelding af nyhedsbrevet
deltager du samtidig i