Læs mere om aktuelle indrejseregler på vores rejsemål her
Har du lyst til at blive en del af et team, der har fokus på at give vores gæster en uovertruffen ferieoplevelse? Så kan det være dig, vi står og mangler. Du vil primært have fokus på salg af attraktive charterrejser i vores charterbrands som er Primo Tours, Århus Charter og SunCharter. Derudover vil der være almindelige kontor- og serviceopgaver, som en del af dit arbejdsområde.
Du kommer til at indgå i et team af medarbejdere, der brænder for at være branchens bedste og hver dag sætter en ære i at finde frem til den allerbedste ferieløsning for vores gæster. Det er naturligt for dig at være opsøgende og proaktiv i din indsats, da det er vigtigt for os at finde en kollega, som brænder for den gode købsoplevelse og lysten til at rådgive vores gæster frem til det endelige køb.
Du må forvente en travl hverdag, hvor ikke to dage er ens, og derfor er det vigtigt, at du er fleksibel og omstillingsparat.
Et dynamisk miljø, hvor der lægges vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og uformel omgangstone, der beskriver det miljø, der er i virksomheden, hvor glæde og gode oplevelser for både gæster og kollegaer er i højsædet. Vi er i charterafdelingen en lille og flad organisation med 17 ansatte fordelt på vores kontorer i Ringkøbing og Aarhus.
Vi er et team af ferieglade rejsenørder, der har fokus på at udvikle unikke ferieoplevelser for vores gæster, hvor den personlige service har højeste prioritet. Alle medarbejdere i Primo Tours koncernen hjælper til i salget, uanset hvor man sidder i organisationen. Virksomheden bærer præg af, at vi stadig er en “iværksætter” virksomhed, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Det er derfor vigtigt, at du trives godt heri. Vi har et uformelt arbejdsklima, hvor alle arbejder sammen på kryds og tværs af organisationen.
Primo Tours koncernen består af følgende brands, som alle har eget DNA og målgruppefokus: Primo Tours, Århus Charter, SunCharter, VERDN, Nortlander, DanSki, Slopetrotter, flyselskabet Airseven samt vores egen bookingplatform Tourpaq. Samlet sender vi årligt flere end 150.000 glade gæster på ferie. Vi har kontorer i Ringkøbing, Aarhus, Roskilde og København.
Vi ønsker stillingen besat pr. 1. marts 2022 – men venter gerne på den rette. Vi indkalder løbende til personlige samtaler og ansætter, når det rigtige match er fundet.
Stillingen som ferierådgiver er fuldtid.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte salgschef Kjeld Gadegaard på tlf. 22 68 18 57.
Send snarest muligt din ansøgning og CV til job@primotours.dk – skriv ’Ferierådgiver’ i emnelinjen.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Læs mere om os på vores respektive hjemmesider:
FØLG OS PÅ DE SOCIALE MEDIER
Mandag-fredag: kl. 9.30-17.00
Lørdag-søndag: 10.00-14.00
Mandag-torsdag kl. 9.30-17.00
Fredag-søndag: Lukket
Vi ser frem til at høre fra dig!
Vind 5000 kr
Chat med os