Oceanis Hotel m/All Inclusive
Oceanis Hotel m/All Inclusive

All Inclusive hotel med perfekt beliggenhed lige ved stranden

Oceanis Hotel er et lækkert hotel beliggende med udsigt til havet og centralt i forhold til områdets aktiviteter. Hotellets absolutte hjerte og mødested for gæsterne er den fantastiske solterrasse med eventyrlig udsigt til havet. Her findes en imponerende swimmingpool med separat børnepool, liggestole og parasoller. Poolen er opbygget med en lille hyggelig ø i midten, hvor man finder et overdækket skyggeområde med stole og borde. Omgivelserne er i en klasse for sig med grønne områder og palmer. Overalt er der gjort meget ud af detaljerne, og hotellet er foretrukket blandt et stort antal stamgæster. Fra poolbaren serveres kølige drinks og lette snacks, og personalet sørger for et varieret underholdningsprogram på hotellet i både dags- og aftentimerne.

Beliggenhed


Oceanis Hotel ligger i ferieområdet Ixia ud mod stranden - kun adskilt af strandvejen. Badesko anbefales, da det er stenstand. Der er gåafstand til de mange aktiviteter, restauranter, butikker og barer i området.  Hotellet er bygget således, at man ikke oplever støj udefra, men blot nyder de mange faciliteter på stedet. Der er omkring 5 km. til Rhodos by, hvor særligt den gamle bydel med sine smalle, hyggelige gader er et besøg værd. Der er busstoppested lige udenfor hotellet.

Faciliteter
Hotellet byder på et væld af faciliteter såsom tennisbane, bordtennis, billard, minimarked, restaurant, bar og dejlig solterrasse med imponerende pool. Nogle faciliteter er mod gebyr. Der er mulighed for Wi-Fi mod gebyr. Vi gør opmærksom på, at internettet i Grækenland har varierende dækning, og at udfald kan forekomme. Nogle af faciliteterne er mod gebyr.

Værelser
Hotellet tilbyder lyse og vellindrettede dobbeltværelser på ca. 27 m2 med ældre møblement. Alle værelser har bad og toilet, føntørrer, gratis aircondition, køleskab, telefon, TV og sikkerhedsboks (3 euro/dag). Mulighed for havudsigt og mulighed for familieværelse på ca. 29 m2 med plads til op til 3 voksne og 1 barn. Mulighed for lån af topmadras ved henvendelse i receptionen.

Pension
Opholdet er med All Inclusive, hvilket vil sige, at morgen-, middags- og aftensmad, samt frie lokale drikkevarer er inkluderet. Om aftenen skal mændene bærer pænere shorts.
Morgenbuffet: kl. 7.00-10.00.
Snackbar: kl. 10.00 - 18.00
Is: kl. 11.00 - 12.00 og kl. 15.00 - 16.00
Frokost: kl. 12.30-14.30.
Aftenbuffet: kl. 19.00 - 21.30.
Aften snacks: 21.30-22.30
Alle drikkevarer er lokale og inkluderet i prisen i tidsrummet kl. 10.00-23.00.

Check-ud fra hotellet

Check-ud sker som regel senest kl. 12.00 på afrejsedagen. For senere check-ud forhør direkte på hotellet. Kan dette lade sig gøre, er det ofte mod en ekstra betaling direkte til hotellet.

Miljøafgift i Grækenland pr. 1/1-2018
De lokale myndigheder i Grækenland har indført en miljøafgift på hotelovernatninger fra og med den 1. januar 2018. Afgiften betales direkte til hotellet ved check-in enten kontant eller med kreditkort og er ikke inkluderet i rejsens pris.
Pris pr. værelse pr. nat varierer fra € 0,50 - € 4,00. Der vil derfor maksimalt blive opkrævet € 28,- og dette ved en uges ophold på et 5-stjernet hotel/lejlighed. Bemærk at Primo Tours klassificering af hoteller kan adskille sig fra den officielle hotelklassificering, som ligger til grund for afgiftens størrelse.

Læs mere
Hotelfakta
  • Afstand til centrum 3500 m
  • Afstand til strand 50 m
  • Afstand til indkøb 500 m
  • Antal værelser 242
  • Etager 5
  • Pool Ja
  • Børnepool Ja
  • Bar Ja
  • Restaurant Ja
  • Air conditioning Ja
  • Håndklædeservice Nej
  • Køleskab Ja
  • Minibar Nej
  • Mini Marked Ja
  • Underholdning Ja
  • Have Nej
  • Elevator Ja
  • WiFi Ja
  • Parasoller Ja
  • Solsenge Ja
  • Shuttlebus til centrum Nej
  • Shuttlebus til stranden Nej
  • Wellness Ja
  • Sikkerhedsboks/safetyboks Ja
  • Balkon / Terrasse Ja
  • Hårtørrer Ja
  • Kaffemaskine Nej
  • Fitnessrum Nej
  • Antal pools 2
  • Håndklædeskift Ja
  • TV Ja
  • Afstand til lufthavnen 10 km
  • Rengøring Ja

Se alle fakta

  • Bemærk at der tillægges kr. 178,- pr. person i ovenstående priser.
    Dækker over olie- samt valutajusteringer.
Ønsker du ekstra service på din charterferie:
  • Afbestillingsforsikring kr. 195,- pr. person
  • Mad på flyet tur/retur kr. 198,- pr. person
  • Sædereservation alm. sæde fra kr. 60,- pr. vej
  • Sædereservation ekstra benplads kr. 175,- pr. vej
  • Transfer til og fra lufthavnen kr. 178,- pr. person.
  • Bagage, kuffert á 20 kg. tur/retur, kr. 130,- pr. stk

Bedømmelser

En uforglemmelig oplevelse

Skrevet af Kim H. Andersen

Min kone og jeg har gennem 20 år rejst som charterturister flere gange årligt. Vi har derfor oplevet mange forskellige hoteller dog altid 3 stjerner eller mere. Hotel Oceanis er klart det bedste hotel vi har boet på i de 20 år vi har rejst på charterture. Kvaliteten er hele vejen rundt på hotellet, lige fra personalet i receptionen, rengøringspersonalet, tjenere i både restaurant og i barerne ligesom forholdene overalt var sublime. Det var tydeligt, at alt personale på hotellet gjorde alt de kunne for at gøre vores ophold som behageligt som muligt, en opgave de klarede med bravur. En vil vi gerne specielt fremhæve, restaurantchefen. Han havde et fabelagtigt overblik for selv de mindste detaljer, han var professionel, nærværende, venlig og han gjorde sit ypperste for at imødekomme vores mindste ønsker. Helt klart en stjerne på hotellet. Vi har ofte haft all-inklusive, og har derfor oplevet mange forskellige standarder, både hvad angår udbud og kvalitet. Vi har kun én gang tidligere oplevet et så varieret udvalg med så højt et kvalitets niveau, og det var en rejse til Caribien, men det var en rejse på et helt andet prisniveau (meget dyrere). Et lille kuriosum til vores ophold var, at vi var taget derned for at fejre vores Sølvbryllup, og det gjorde hotellet og personalet til en uforglemmelig dag for min kone og jeg. Hotellet kom på vores værelse med isafkølet champagne, flotte kager og et lykønskningstelegram og om aftenen fik vi serveret en 3 retters gourmetmenu med tilhørende champagne og vine. Vi er hotellet meget taknemmelige fordi de gjorde vores ophold til en meget stor oplevelse, og vi vender helt sikkert tilbage i de kommende år. Vi håber også, at Primo Tours er opmærksom på og påskønner, den stjerne Hotel Oceanis er i Jeres samling. Når vi skal beskrive rejseledernes egenskaber og viden, så vil det være umuligt at skrive noget negativt, for her skal superlativerne i brug. Vi har, som tidligere nævnt, rejst som charterturister flere gange årligt i mange år, og man skal mange år tilbage, for at opleve nogle rejseledere der var så engagerede omkring gæsterne, som vi oplevede vores rejseledere på Rhodas var. Det var lige, fra da de en uge før afrejse ringede til os for at høre, om der var noget vi ønskede at vide før vi kom, til modtagelsen i lufthavnen og turen til hotellet, hvor vi fik relevante og brugbare informationer (ikke bare løs snak), til deres store hjælpsomhed under indtjekningen på hotellet, med sådan en start kunne det kun blive godt, og det blev det. Deres daglige gang på hotellet, hvor de var utrolig opmærksomme, hjælpsomme og lydhøre og var konstant opmærksomme på, om nogen havde brug for hjælp eller bare en lille hyggesnak. Samlet set kan siges ”der var ikke det, der ikke kunne lade sig gøre” og dog, da jeg få dage før afrejsen til Danmark spurgte, om ikke de kunne skrue tiden et par dage tilbage, så måtte de melde pas, men så fandt vi jo trods alt grænsen for deres formåen. ;-) De har alle en meget stor andel i, at vores tur har været fantastisk, og de bør overøses med ros, ikke kun af os gæster, men i lige høj grad af Primo Tours, da de er ypperlige repræsentanter for jeres selskab. Som det vist tydeligt fremgår af vores ovenstående besvarelser, så har vi været yderst tilfredse med arrangementet. Vi har tidligere (næsten) altid rejst med Spies, men da nogle venner varmt anbefalede os at prøve Primo Tours denne gang, tog vi chancen, og det har vi på ingen måde fortrudt, og vi vil helt sikkert rejse med jer igen i fremtiden (specielt når/hvis i får Marmaris med i programmet). Der er dog et lille hjertesuk. I har helt sikkert skabt et koncept, som rammer lige i plet for os, så synes vi det er synd, at I har valgt at entrere med et flyselskab (DAT), der på ingen måde lever op til den kvalitet I leverer. Vi havde en meget træls udrejse, men det er videregivet til rejselederne på Rhodos, så det vil vi ikke gå yderligere ind i her. I er dog velkommen til at kontakte os, hvis I ønsker yderligere informationer. Det er lidt ærgerligt, at I har skabt et 5 stjernet oplevelse, der så desværre bliver skæmmet at flyselskab der slet ikke formår at leve op til det, det trækker jo desværre lidt ned i den samlede oplevelse, selvom det jo ligger uden for jeres ansvar. Men samlet set, en super oplevelse, en super service og et supert rejseselskab, som vi med glæder anbefaler til andre. TAK FOR EN DEJLIG OPLEVELSE.

Dejlig hotel

Skrevet af Betina

Viber lige kommet hjem fra Rhodos hotellet oceanis Super dejlig hotel også personalet på hotel er bare til et stort 12 til selv vores rejseleder især Marie hun var super skøn det var mest hende vi så de andre vat os gode maden var bare super lækker og vores værelse var bare super i top pæntvog rent kan ikke klage over noget vil helt klart anbefalede det til andre vil gerne derned igen er blevet helt forelske i Grækenland

Hjerteligt

Skrevet af Troels Egtved

Skal til Oceanis for 4. år i træk. Dejligt, dejligt, dejligt!!!!! Personalet er utroligt imødekommende samt mega fokuserede på, at man får et dejligt ophold på hotellet. Høflige og behjælpelige, i særhed hr. Spiros og Hr. Antonis (mine 2 “brødre” ) på Oceanis. Man spiser meget varieret til samtlige måltider fra buffeten, sundt og virkelig godt, temaaftener gennem hele ugen, eksempelvis mexicansk, italiensk og græsk. Værelserne er lidt ældre indrettede men med aircon. Lidt støj kan forekomme i værelserne med havudsigt, både fra pool, køkken og fra hovedvejen mellem hotellet og stranden

fed ferie

Skrevet af Eilif Jensen

Fint hotel med fantastisk mad og betjening, det går man ikke fejl af. Underholdningen var så kun for små børn. Ellers var det sk. godt