Rhodos

Masser af strande, hvor du kan nyde ferien. Besøg den hyggelige gamle bydel i Rhodos by

Rhodos byder på hele 300 årlige solskinsdage, hvorfor øen også kaldes Solgudens Ø.
  • Rhodos' areal er 1.400 km² og har 100.000 indbyggere
  • Øen er 70 km. lang med moderne butikker og hyggelige caféområder
  • På landet ses og lever de i et bondesamfund
Luk Vindue
Billede 1 af 49

Info om Rhodos

Denne klassiske charterdestination ligger ca. 500 km sydøst for Piræus på det græske fastland, men kun 20km fra Tyrkiets kyst, og kaldes også "Solens Ø" eller "Solgudens Ø". Tilnavnene skyldes henholdsvis, at solen i gennemsnit skinner 300 dage om året, og at solguden Helios, ifølge mytologien, fik Rhodos foræret af overguden Zeus.

Læs mere
Gæsternes vurdering 4.4 ud af 5
  • Indkvartering
  • Rejseledere
  • Serviceoplevelse
  • Totaloplevelse
Se rejsetips
Gæsternes

Rejsetips om Rhodos

Antal bedømmelser i alt: 64
Antal bedømmlser pr. side
Side   <   1  af  16   >  

Rigtig godt med en enkelt undtagelse

Skrevet af Axel Moe

Undtagelsen først. Underholdningen om aftenen. Den bestod først og fremmest af en højlydt umba-umba musik og en meget snakkende konferencier. Det var hverken morsomt eller til at sove for. Der udover er der kun godt at sige. Flyrejsen blev afviklet til UG med kryds og slange. Modtagelsen og indkvarteringen ligeså. Hotellets standard og faciliteter var til løbende glæde. Rejseledere og personale var yderst venlige og opmærksomme. Beliggenheden lige ved stranden var et særligt plus.

Rhodos

Skrevet af Hans Guttorm Pedersen

Har rejst meget men sjældent fået så god service både af jeres rejseleder og personale på hotellet

Dejlig ferie

Skrevet af Claus Jensen

Har en dejlig ferie på Rhodos på hotel Oceanis. Positive ting: Dejligt hotel med rigtig flink og hjælpsomt personale. Super dejlige guider der stod klar i lufthavnen med stort smil på og tog imod os. Samtidig var de synlige på hotellet hver dag. Forøvrigt dejligt at se i kan samarbejde med 2 andre selskaber om modtagelsen af gæster. Fine værelser og andre forhold på hotellet. Neutrale ting: Maden på hotellet er ganske fin, men lidt ensformig, på trods af de havde nye temaer hver dag. Savnede mere mad fra det græske køkken da jeg syntes det er super fantastisk. Negative oplevelser: Mad ombord på flyet var rigtig ringe. Er klar over at Corona situationen giver udfordringer på dette punkt, men for godt 200 kroner forventer jeg mere end en tør sandwich og en flaske vand. Selvom man gik til poolen kl 8 om morgenen var der ingen ledige solvogne, da de var “besat” af håndklæder. På trods af henvendelse i receptionen blev der ikke gjort noget for at løse problemet.. Konklusion: På vores næste rejse vil vi nok finde et hotel nærmere Rhodos by, samt med mini All-inklusive så vi kan komme ud og opleve det Græske køkken noget mere, og opleve stemningen om aftenen. Men det har intet med dette hotel at gøre, det levede fuldt ud op til vores forventninger (lige bortset fra de besatte solvogne) Så alt i alt en glimrende tur med Primo tours

Kundeservice ud over alle grænser!

Skrevet af Carsten Ramsing

Hvor er jeg glad for, det er sådan et professionelt selskab vi entrerer med. Først fik vi flyttet vores rejse til Kresten Palace på Rhodos et år, pga. Corona, uden dikkedarer! Dernæst ønskede vi 14 dage i stedet for en uge. Derfor kontaktede vi igen kontoret i Ringkøbing, om det var muligt. Deres medarbejder i kundeservice, Tina Lervad Andersen sørgede for, vi fik som ønsket. Vi er dybt taknemmelige for dette! Kun rosende ord herfra! Fantastiske medarbejdere er guld værd.

Skriv dine rejsetips

Rejseledere kan sagtens fortælle dig at der er “åh så smukt et sted!” og du har ikke andet end deres gode ord for det! Det synes vi her i Primo Tours er en fejl!

Derfor giver vi nu tidligere rejsende muligheden for at sige med deres egne ord hvad de oplever som de smukkest og hemmeligste perler på de forskellige destinationer.

Det giver nyrejsende, eller genrejsende, muligheden for at opleve, ting på feriedestinationerne som man måske ellers ville have overset.