Fañabe Costa Sur m/morgenmad
Fañabe Costa Sur m/morgenmad

Dejligt hotel med attraktiv beliggenhed og mange faciliteter

Fañabe Costa Sur er et populært hotel med en attraktiv beliggenhed tæt ved områdets sandstrande, strandpromenaden og byens hyggelige restauranter, barer og butikker. Hotellet byder på flere dejlige solterrasser, solstole, parasoller og flere swimmingpools, hvoraf mindst én er tempereret året rundt. Fra tagterrassen er der en fantastisk udsigt over havet og naboøen La Gomera. På solterrassen er der et adskilt område til eventuelle naturister.


Beliggenhed

Fañabe Costa Sur ligger tæt på områdets flotte sandstrande Fañabe og Duque og i gåafstand til områdets mange restauranter, cafeer og butikker.

Faciliteter
Hotellet byder mange faciliteter såsom flere swimmingpools, separat børnepool, flere barer og en dejlig buffetrestaurant. For de aktive er der mulighed for minigolf, basketball, billard, og for de yngste er der en legeplads og børneklub (engelsktalende). Costa Fañabe Sur har eget wellness-område med fitness, sauna, dampbad, tyrkisk bad og massage. Wellness er mod gebyr undtaget fitness, som er gratis. Underholdningsprogram i løbet af ugen. Gratis Wi-Fi i fællesområderne. Vi gør opmærksom på, at internettet i Spanien har varierende dækning, og udfald kan forekomme. Poolhåndklæder udlånes mod depositum på 10 euro.

Værelsestyper
Man bor i fine dobbeltværelser, familieværelser eller juniorsuiter. Alle værelser er udstyret med bad/toilet, føntørrer, TV, telefon,  gratis aircondition, safetyboks (10 euro/uge) og balkon eller terrasse med forskelligartet udsigt.

Pension
Opholdet er inklusiv morgenmad med mulighed for tilkøb af All Inclusive.
All Inclusive kr. 1.700,- pr. voksen pr. uge. Børn 2–12 år kr. 900,-  pr uge.

OBS - Ved tilkøb af All Inclusive i jul og nytår er pensionstillægget højere og inkluderer hhv. jule- eller nytårsmiddag.

Morgenmad kl. 7.30 - 10.00
Frokost kl. 13.00 - 15.00
Aftensmad kl. 18.00 - 21.00
Drikkevarer i All Inclusive tilbuddet omfatter lokale mærker af øl, vin, vand og spiritus.

Check-ud fra hotellet
Dette er som regel senest kl. 12.00 på afrejsedagen. For senere check-ud forhør direkte på hotellet. Kan dette lade sig gøre, er det ofte mod merbetaling direkte til hotellet.
Læs mere
Hotelfakta
  • Afstand til centrum 400 m
  • Afstand til strand 500 m
  • Afstand til indkøb 200 m
  • Antal værelser 413
  • Etager 6
  • Pool Ja
  • Børnepool Ja
  • Bar Ja
  • Restaurant Ja
  • Air conditioning Ja
  • Håndklædeservice Ja
  • Køleskab Nej
  • Minibar Nej
  • Mini Marked Nej
  • Underholdning Ja
  • Have Nej
  • Elevator Ja
  • WiFi (mod gebyr) Ja
  • Parasoller Ja
  • Solsenge Ja
  • Shuttlebus til centrum Nej
  • Shuttlebus til stranden Nej
  • Wellness Ja
  • Sikkerhedsboks/safetyboks Ja
  • Balkon / Terrasse Nej
  • Hårtørrer Ja
  • Kaffemaskine Nej
  • Fitnessrum Ja
  • Antal pools 5
  • Håndklædeskift Ja
  • TV Ja
  • Afstand til lufthavnen 20 km
  • Rengøring Ja

Se alle fakta

  • Bemærk at der i ovenstående priser er inkluderet et salgstillæg på kr. 178,- pr. person for alle over 2 år.
Ønsker du ekstra service på din charterferie:
  • Afbestillingsforsikring kr. 195,- pr. person
  • Mad på flyet tur/retur kr. 198,- pr. person
  • Sædereservation alm. sæde fra kr. 60,- pr. vej
  • Sædereservation ekstra benplads kr. 175,- pr. vej
  • Transfer til og fra lufthavnen kr. 188,- pr. person
  • Bagage, kuffert á 20 kg tur/retur, kr. 198,- pr. stk

Det siger gæsterne

Skøn ferie, men med skønhedsfejl fra Primotours

Skrevet af Allan Landry Sørensen

Hej, først syntes jeg at det giver lidt forvirring at man bliver modtaget afÅrhus charter i lufthavnen på Tenerife, det havde vi ikke opdaget i det vi havde fået tilsendt fra Primotours, Derefter havde vi en super ferie, lækkert hotel, alt var super, lækkert område, alt var flot og pænt i hele området intet at klage på, Lidt mere alvorlig malurt skal dog hældes i bægeret, da vi Torsdag før afrejse fra hotellet kiggede i Primo tours mappe, var der stadig ikke sat en seddel i mappen med afrejsetid fra hotellet, Fredag det samme resultat, kl ca 15.00 begyndte jeg at ringe på servicetelefonen, ingen tog opkaldet, det samme skete de næste 14 gange både mens det var alm. service tlf. og da det gik over til nødtelefon. Lørdag morgen måtte vi derfor sætte os i receptionen for at være sikker på at være der når bussen ko, vi ringede til Primo tours i DK, og fik en rar medarbejder i røret som under søgte sagen og ringede tilbage med afhentnings tidspunktet, det var dog forsent til at vi kunne den resterende tid til noget fornuftigt. Det er uheldigt at en ellers perfekt ferie skal skæmmes af en guide som ikke passer sit job. mvh Allan

Leder du efter
en rigtig go' ferie?
Lad os hjælpe dig med at finde drømmerejsen, der passer til netop dine ønsker og behov
Ved tilmelding af nyhedsbrevet
deltager du samtidig i
konkurrencen om
et rejsegavekort
på kr. 5.000,-!