Side

Rejsetips om Side

Tyrkiet igen

Skrevet af Karsten Kristiansen

Vi besøgte hotellet i starten af august 2019. Tidligere har vi 2 gange været i Alanya, hvilket betød at vi egentlig havde afskrevet Tyrkiet som destination. Ferien i Side har dog ændret vores syn på Tyrkiet. 1. Transfertid halveret 2. Store værelser 3. Fantastisk koncept med mulighed for spisning ved stranden 4. Dejligt med vandrutsjebaner 5. Synlige og imødekommende rejseledere Vi er enige om at dette hotel absolut sagtens kan blive vores feriedestination igen. Eneste anke er dog hjemrejsetidspunktet. Primo Tours, I er nødt til at finde en anden mulighed, end hjemrejseafgang kl. 2250. Det ødelægger den sidste dag, når man skal være ude af værelset kl. 1200. Det er godt nok muligt at bade i massageområdet, men her er kun 1 bruser til henholdsvis damer og herrer, og det turde vi ikke løbe an på. Så vi var ved poolen til sidst på formiddagen, hvorefter vi tog bad på værelset og checkede ud. Resten af dagen til afgangstidspunktet kl. 1930, opholdt vi os i receptionsområdet.

Så godt at jeg MÅ tilbage. .

Skrevet af Brian Stæhr

Har lige tilbragt uge 22 sammen med min datter og 2 børnebørn, på dette pragtfulde hotel. Jeg har brugt et par uger på at komme i tanke om det mindst negative at fortælle om, for det kunne i jo måske lære lidt af ! Men det var forgæves ! Det er jo forfærdeligt, for der skal jo altid være plads til forbedring. Tro mig, det har jeg aldrig været udsat for før, på mine mange rejser. Så jeg må simpelthen tilbage for at se om det virkeligt er sandt. Så jeg vender tilbage i uge 36, denne gang med mine 2 voksne sønner. Og tillad mig at rose Primo Tous for en ukompliceret rejse, men måske mest af alt deres guider på stedet, og i særlig grad Jette, der leverede 1. kl. service til alt og alle.

Igen en super ferie

Skrevet af John Lundgren

Kan kun anbefale hotellet! Stedet er ideelt for familier med børn, lukket område så ungerne kan gå rundt uden det store opsyn! Har lige været der for andet år i træk med børn, børnebørn, kæreste mm. Vi var 13 afsted og rejseleder Jette fra Primo Tours og Amalie fra Århus charter var bare de sødeste og imødekommende guider man kan ønske sig! Ungerne syntes også de var super, især da de fik dem begge smidt i poolen , og det var med et stort smil fra begge piger! Personalet på hotellet var imødekommende og var super til at hjælpe med borde mm til måltiderne når vi nu var en “lille” familie der skulle sidde sammen! Så det var en ferie til topkarakter!

Fantastisk dejligt hotel.

Skrevet af Kirsten Pedersen

Har lige tilbragt den sidste uge i maj på dette dejlige hotel. Vi rejste 3 generationer. Fantastisk hotel med dejlige rene værelser og 2 altaner, alt for børn i alle aldre. Flotte vandrutchebaner, både for små børn og til de store vandhunde. Børnedisco og underholdning om aftenen. Dejlig mad og perfekt service fra personalet. Bussen kører til den dejlige strand hele dagen. Kan varmt anbefale dette skønne hotel.

Gå ikke glip af
din kommende
afbudsrejse
Vi har gjort det let og enkelt, at overvåge netop de afbudsrejser, der matcher dine ønsker.