Stillinger hos
PRIMO TOURS A/S

 

ONLINE MARKETINGKOORDINATOR SØGES

Brænder du for online marketing og SoMe? Har du gjort dig de første erfaringer, men mangler du rammerne til at ”få hænderne i praktikken” og til at udvikle dig endnu mere?

OM JOBBET:

Til at styrke den positive udvikling i Primo Tours koncernen søger vi en online marketingkoordinator, som kommer til at indgå i vores dynamiske og passionerede team af rejseglade og fagligt kompetente kollegaer. Vi brænder alle for at være branchens bedste, med en overordnet mission om at give vores gæster en uovertruffen ferieoplevelse.

Du får en ansvarsfuld og prioriteret stilling, og du vil indtræde i en stabsfunktion i vores fire rejsebureauer, som indbefatter Primo Tours, Århus Charter, SunCharter og Verdn. Det betyder, at du vil indgå som en vigtig del i organisationsstrukturen, og få berøringsflade med alle fire rejsebureauer.   

Som online marketingkoordinator får du ansvaret for en bred vifte af opgaver inden for digital marketing samt forefaldende opgaver omkring generel markedsføring. Du vil komme til at stå for afvikling af digitale kampagner på tværs af vores medier, med plads til selv at kunne strukturere og koordinere dine løbende opgaver. I samarbejde med vores salgsteams udarbejdes online marketingplaner, som du vil få ansvaret for. Der er således grobund for både faglig og personlig udvikling i stillingen. Jobbet indebærer en del tekstforfatning, det er således en forudsætning, at du brænder for skriftlig kommunikation på dansk. Alt i alt vores digitale tovholder, som skal sikre implementering, optimering og koordinering af den røde tråd i vores online kommunikation.    

DINE OPGAVER BLIVER BLANDT ANDET: 

  • Koordinering og strukturering af online marketing-planer
  • Udarbejdelse, opsætning og udsendelse af nyhedsbreve og automatiske flows
  • SoMe opgaver, eksempelvis Facebook og Instagram opslag, annoncering og remarketing
  • Kommunikationsopgaver
  • Konverteringsoptimering, herunder rapportering af indsamlet data
  • Opdatering og optimering af websites i CMS
  • Generelle ad hoc marketingsopgaver, som eks. udarbejdelse af annoncer, layout m.v., og i samarbejde med vores brand manager sikre en rød tråd i alt online materiale, hvorfor grafisk erfaring er en fordel

Kendskab til SEO, CMS systemer, Hubspot, affiliate marketing, Google Adwords & Analytics er en fordel

DIN PROFIL

Vi forventer, at du allerede har erfaring med en eller flere former for online marketing og en god grundforståelse for online-mediet, generel markedsføring og specielt SoMe. Du bevæger dig online hver dag, hvor du handler i webshops, læser blogindlæg og modtager nyhedsbreve. Du kan være nyuddannet, med god erfaring fra relevant studiejob eller med erfaring fra en lignende stilling. Vigtigst er, at du har passion og engagement i dine opgaver, og evner at tænke kreativt. Du er skarp kommunikativ samt struktureret og detaljeorienteret i din tankegang. Med udgangspunkt i indsamlet data skal du brænde for løbende at optimere digitalt udtryk og konvertering. Vi lægger vægt på, at du er omstillingsparat og en god koordinator, som går praktisk og løsningsorienteret til værks.

VI FORVENTER, AT DU KAN SIGE JA TIL FØLGENDE PUNKTER:

  • Du har god teknisk og digital forståelse
  • Du har flair for både at arbejde selvstændigt, men også på tværs af brands
  • Du holder hovedet koldt, og følger opgaver til dørs, selvom der er mange bolde i luften - og formår selv at gribe dem igen
  • Du arbejder med stor præcision og detaljefokus
  • Du har talent og evner for at skrive knivskarpe, motiverende tekster på dansk med korrekt grammatik og kommasætning
  • Du evner at strukturere og koordinere – og ikke mindst prioritere – dine løbende opgaver
  • Du er initiativrig, kreativ og besidder stort engagement
  • Du har forretningsforståelse, og er i stand til at sætte dig i modtagerens sted
  • Du elsker data og at se resultaterne af dit arbejde
  • Du har online ambitioner, og masser af passion for webmediet og SoMe

INTERESSERET?

Ansættelsesstart d. 1. oktober 2021, men vi venter gerne på den rette kandidat. Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Stillingen er tidsbegrænset til et et-årigt barselsvikariat på fuldtid, og weekendarbejde kan forekomme. Mulighed for fastansættelse, hvis rammerne er til det ved vikariatophør d. 31. oktober 2022. 

Det primære arbejdssted er hos Primo Tours i Ringkøbing, men enkelte besøg på koncernens andre kontorer kan forekomme, hvorfor egen bil er en fordel.

Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer.

Send din ansøgning til job@primotours.dk - skriv ‘Online Marketingkoordinator’ i emnelinjen.

 

Primo Tours koncernen indeholder rejsebureauerne Primo Tours, Århus Charter, SunCharter, Verdn, Skinetworks med skibureauerne Nortlander, Danski og Slopetrotter samt flyselskabet Airseven. Koncernens kontorer findes i henholdsvis Ringkøbing, Aarhus, Roskilde og København.

Stillingen er med henblik på de tre charterrejsebureauer samt Verdn, der udelukkende producerer dynamisk pakketerede rejser, og det er samlet set Danmarks 5. største charterrejsebureau med knap 100.000 årlige ferieglade gæster på rejsemål primært omkring Middelhavet. Vi benytter os af de tre jyske lufthavne i Billund, Tirstrup og Aalborg. Hvert brand er lille og dynamisk og styres af egen salgs- og administrativ del for at bevare det unikke DNA, der omgiver det enkelte brand. Organisationskulturen er flad, uformel og der er ikke langt fra ord til handling. Du bliver en del af et godt sammenhold, både i de enkelte brands, og på tværs af koncernen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.      

 

KLIK HER for printvenlig version af jobopslaget

 

Læs mere om os på vores respektive hjemmesider:

PRIMOTOURS.DK

AARHUSCHARTER.DK

SUNCHARTER.DK

VERDN.DK