Vi har samlet de vigtigste spørgsmål til dig, der er kommet hjem fra din ferie. Hvis du har andre spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte os på info@primotours.dk eller på tlf. 8818 4618.
Du ringer hurtigst muligt til Primo Tours på 8818 4618 og forklarer om den glemte genstand. Herefter sørger vi for at sætte en eftersøgning i gang mod et mindre ekspeditionsgebyr.
Udbedring af uregelmæssigheder
Udeladelse
Reklamationer efter endt ferie skal være Primo Tours i hænde senest 4 uger efter hjemkomst på kundeservice@primotours.dk. Henvendelser derefter besvares ikke. Der kan forekomme en behandlingstid på op til 4 uger. Anfør venligst rejsens bookingnummer.
Vi gør opmærksom på, at der ikke modtages reklamationer på uspecificerede rejser.
Der modtages ej heller reklamationer på det grundlag, at andre har fået bedre værelser, eller at andre har betalt en anden pris for samme rejse.
Såfremt der ved en reklamation ikke opnås enighed, kan sagen indsendes til Pakkerejse-Ankenævnet for en uvildig rådgivning.
Pakkerejse-Ankenævnet
Røjelskær 11, 3. sal
2840 Holte
Tlf. 4546110
www.pakkerejseankenaevnet.dk
Der kan hos Pakkerejse-Ankenævnet forekomme en behandlingstid på op til 6 måneder.
Hvis der er ikke opnås enighed ved en reklamation, hvor der kun er tale om rene flybilletter, henvises til Forbrugerklagenævnet. Læs mere her
Har du købt en sammensat pakkerejse hos os (fly + indkvartering), og skulle du mod forventning opleve en flyforsinkelse på udrejsen til rejsemålet, vil du have krav på kompensation ud fra den ferietid du har mistet jævnfør pakkerejseloven. Som flypassager, kan du udover ”Lov om Pakkerejser”, også have krav på kompensation og/eller refusion i henhold til flypassagerers rettigheder under EU-forordning 261.
Din rejse er omfattet af EU-forordning 261, såfremt:
Vi må som rejsebureau ikke håndtere henvendelser angående EU-forordning 261. Du skal søge om kompensation og/eller refusion efter EU-forordning 261 direkte til flyselskabet.
Vi gør opmærksom på, at du først kan søge om dette, når du er ankommet på rejsemålet, samt længden på og årsagen til forsinkelsen er kendt. Flyselskabet har ret til at fratrække den eventuelle kompensation, som du har modtaget fra os, i forbindelse med flyforsinkelsen.
Du kan læse mere om EU-forordning 261 og dine rettigheder her: www.flypassager.dk
Direkte henvendelse til flyselskabet
Airseven: fly@airseven.dk
www.airseven.dk/fly
Jettime: eu261service@jettime.com
www.jettime.com