PRIMO TOURS – STOLT SPONSOR AF DAMEHÅNDBOLD- LIGAEN

Primo Tours er som ”lillebror” i en stor søskendeflok af chartergiganter.

Derfor må Primo Tours tænke anderledes, når det gælder markedsføring -og det er baggrunden for, at Primo Tours nu er stolt hovedsponsor for verdens stærkeste damehåndboldliga – Primo Tours ligaen.

Rejsebureauet indgik i 2016 et hovedsponsorat med den danske damehåndbold-liga, så den nu hedder Primo Tours Ligaen. En beslutning som direktør Bjarke Hansen absolut ikke har fortrudt – tværtimod har damehåndboldspillerne givet masser af synlighed og positiv respons. Bjarke Hansen: ”Ti af de tolv klubber i Primo Tours Ligaen er fra det jysk-fynske område, hvor også størstedelen af Primo Tours gæster er bosat, og vi møder rigtig mange af vores gæster ude i hallerne, da håndbolden her i landsdelen er en rigtig familiesport”.

Ikke blot én sponsor – men en aktiv samarbejdspartner

”Vi vil ikke blot ”nøjes” med at være sponsor, men også være en værdifuld samarbejdspartner for klubberne” slår Bjarke Hansen fast og supplerer: ”Derfor har vi etableret et event-team, der rykker ud til klubberne med merchandise og underholdning til liga-kampene. Det gør vi for at gøre det til en større oplevelse at komme til håndbold, for at trække endnu flere tilskuere ud i hallerne, og dermed gøre brandet Primo Tours endnu mere kendt blandt de mange rejselystne danskere”.

Primo Tours ligaen skal helt op at flyve…

Senest har Primo Tours sat det mål - i samarbejde med flyselskabet DAT - for alvor at få håndboldligaen op at flyve. Efter en vellykket foto-session, har Primo Tours Ligaen fået sit helt eget fly, der nu er flot dekoreret med 12 profiler fra Primo Tours ligaen. Flyet er netop kommet i luften og opererer på ruten Karup-København-Rønne.

Yderligere info eller supplerende kommentarer: Kontakt direktør Bjarke Hansen, 21 76 44 38

Yderligere fotomateriale fra foto-session i Karup:  Kontakt marketingkoordinator Britta Skovlund, brs@primotours.dk