Du skal søge om kompensation og/eller refusion direkte hos SAS hér.
Vi har lavet nedenstående vejledning for at afhjælpe eventuelle spørgsmål i forbindelse med din sag. Skulle der alligevel opstå spørgsmål, skal du rette henvendelse direkte til SAS.
Følg dette link og klik på "Register your claim"
Klik herefter på "Continue"
Omhandler din klage en flyforsinkelse skal du markere den 1. boks ("A delayed flight")
Herefter skal du markere hvor lang tid senere du ankom til rejsemålet sammenlignet med din oprindelige ankomst tid, som fremgår af din billet
Klik herefter på "Next"
Marker det første felt ("I was traveling (and representing others in the same booking if applicable)")
Klik herefter på "Next"
Under "Booking reference" skriver du "SASCHARTER"
Under "Date of departure" udfylder du din afrejse/hjemrejsedato, hvor flyet var forsinket
Under "Flight number" udfylder du dit flynummer (fremgår på side 1 af dit rejsebevis fra Århus Charter)
Klik herefter på "Next"
Herefter vil du modtage en besked om at flyet ikke findes, da du har fløjet med vores chartrede fly. Du skal derfor manuelt tilføje flyinformationen igen
Under "Flight number" skal du udfylde dit flynummer (fremgår af side 1 på dit rejsebevis fra Århus Charter)
Under "Date of departure" udfylder du din afrejse/hjemrejsedato, hvor flyet var forsinket
Klik herefter på "Add flight"
Dit flynummer og dato er nu markeret øverst på siden
Markér herefter "No" under "Did you receive a rebooking?"
Udfyld dit fornavn under "First name"
Udfyld dit efternavn under "Last name"
Er der flere personer på dit rejsebevis, kan du tilføje hver enkel passager ved at klikke på "Add traveler"
Afslut ved at klikke på "Next"
Søg rejser
Afbudsrejser
Kundeservice
Søg
FØLG OS PÅ DE SOCIALE MEDIER
Oftest stillede spørgsmål og svar
Din sikkerhed hos Primo Tours A/S:
Rejsegarantifonden nr. 2187 - Rejsearrangører i Danmark
Vi tager forbehold for tastefejl og prisændringer