August og september er næsten udsolgt. Billige rejser i: Uge 39 - Uge 40 - Uge 41


MARKETING MANAGER

 


MARKETING MANAGER SØGES

Primo Tours koncernen er i vækst, og har du lyst til at komme med på en spændende rejse og blive en del af et team, der har fuld fokus på at give vores gæster en uovertruffen ferieoplevelse, så er du måske vores nye kollega.


OM JOBBET:

Primo Tours koncernen er i vækst, og har du lyst til at komme med på en spændende rejse og blive en del af et team, der har fuld fokus på at give vores gæster en uovertruffen ferieoplevelse, så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en Marketing Manager, som evner at være en idérig og struktureret koordinator, der kan holde mange bolde i luften på én gang uden at miste overblikket eller øjet for detaljen. Du vil primært have fokus på markedsføring af rejser i vores tre charterbrands; Primo Tours, Århus Charter og SunCharter. Stillingen er en stabsfunktion med ligevægtigt ansvar og berøringsflade i de forskellige charterbrands. For den rette er der tale om en stilling med meget store muligheder for at få ansvar for den fortsatte udvikling af koncernen.

Du kommer til at indgå i et team af dedikerede medarbejdere, der brænder for at være branchens bedste. Det er naturligt for dig at tage ansvar og være proaktiv, da det er vigtigt for os at finde en kollega, der arbejder selvstændigt og ikke er bange for nye udfordringer. Du vil i det daglige arbejde tæt sammen med, og have ansvar for, vores marketingkoordinatorer samt have løbende dialog og sparring med vores dygtige salgsteams, digital marketing specialister og in-house grafiker. Som det naturlige omdrejningspunkt for virksomhedens marketingaktiviteter, bliver det din opgave at sikre, at alle løber mod samme mål.

 

Du bliver kort sagt marketing-strategen, der også gerne tager del i den daglige drift. Du vil håndtere mange forskelligartede opgaver såsom:

  • Overblik over marketingafdelingen og aktiviteter på tværs af de tre charterbrands
  • Udarbejdelse og effektuering af marketingplaner og årshjul
  • Sikring af korrekt brandstrategi og visuel identitet
  • Optimering af salgskonvertering via kampagner og løbende markeds- og dataanalyser
  • Kreativ sparring og idegenerering til kampagner
  • Løbende indkøb og forhandlinger med samarbejdspartnere via egen budgetstyring
  • Strukturering og projektledelse af diverse off- og online marketingaktiviteter (TV-kampagner, salgskampagner, digitale kampagner, loyalitetskampagner, sponsorater og meget andet)
  • Planlægning af events (rejseforedrag, messer, kampsponsorater, osv.)
  • Kommunikationsopgaver og korrekturlæsning
  • Generelle ad hoc marketingsopgaver og hjælp til løbende eksekvering i marketingteamet

Du må forvente en travl hverdag, hvor ikke to dage er ens, og derfor er det vigtigt, at du er fleksibel og omstillingsparat. Vi løfter i flok, og derfor er det vigtigt, at du også vil hjælpe til med salgs- og serviceopgaver, når det kræves.

Vi forestiller os, at du:

  • Har tidligere relevant erhvervserfaring med B2C markedsføring og ledelse
  • Er udadvendt og evner at skabe gode relationer til såvel nye som eksisterende samarbejdspartnere
  • Arbejder særdeles struktureret og brænder for koordinering og planlægning
  • Har gode kommunikationsevner, styr på grammatikken og er velformuleret på skrift og i tale
  • Er omstillingsparat og klar på at tage udfordringen op, når der opstår uforudsigelige opgaver eller muligheder, som kræver hurtig handling
  • Har forretningsforståelse og formår at sætte dig i modtagerens sted
  • Kan arbejde i et højt tempo, trives med deadlines og har sans for detaljen
  • Har erfaring med og kendskab til CMS-systemer, dynamiske/automatiserede flows og online marketingplatforme, såsom eks. Hubspot, hvilket vil være en fordel men ikke et krav
  • Har erfaring fra rejsebranchen, hvilket er et stort plus men ikke et krav

Vi tilbyder:

Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø, hvor du får rig mulighed for selv at påvirke din hverdag og dine arbejdsopgaver. Du vil komme med på en spændende vækstrejse og indtræde i et stærkt fællesskab og i en stilling med stort udviklingspotentiale og berøringsflade. Vi tilbyder gode personaleforhold, frokostordning og på sigt mulighed for fleksible arbejdstider. Vi bor i flotte omgivelser på den tidligere Amtsgård i Ringkøbing, som bliver din daglige arbejdsplads.

Hvem er vi: 

Primo Tours koncernen består af følgende brands, som alle har eget DNA og målgruppefokus: Primo Tours, Århus Charter, SunCharter, VERDN, Nortlander, DanSki, Slopetrotter, USAtours, DANexplore, Unique Travel, flyselskabet Airseven samt vores egen bookingplatform Tourpaq. Samlet sender vi årligt ca. 200.000 glade gæster på ferie. Vi har kontorer i Ringkøbing, Aarhus, Randers, Gislinge, Roskilde og København.  

Du vil hovedsageligt være tilknyttet vores charterafdeling, som er en lille organisation med ca. 25 ansatte fordelt på vores kontorer i Ringkøbing og Aarhus.

Primo Tours er en vestjysk iværksætter-virksomhed fra 2009, som er på en spændende udviklingsrejse. Vores organisation er flad, og der er ikke er langt fra tanke til handling. Samlet set er vi Danmarks femte største charterrejsearrangør med ca. 90.000 årlige chartergæster på rejsemål primært i Middelhavsområdet.

 

INTERESSERET?

Vi ønsker stillingen besat snarest muligt – men venter gerne på den rette. Vi indkalder løbende til samtaler til den rette profil er fundet. Der er tale om en fuldtidsstilling med base hos Primo Tours i Ringkøbing, men lejlighedsvise besøg på kontoret i Aarhus kan, ligesom weekend- og aftenarbejde, forekomme.   

 

Send din ansøgning og CV til job@primotours.dk – skriv ’Marketing Manager’ i emnelinjen.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte COO Henrik G. Jensen på mail hj@primotours.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

KLIK HER for printvenlig version af jobopslaget

 Læs mere om os på vores respektive hjemmesider:

PRIMOTOURS.DK

AARHUSCHARTER.DK

SUNCHARTER.DK

VERDN.DK