BRAND MANAGER TIL USA TOURS

Brand Manager med digitalt mindset og evnen til at skabe inspirerende content

USA Tours søger dig, der kan inspirere vores kunder gennem stærkt content og storytelling på tværs af digitale kanaler og platforme. Dig der har godt købmandskab i årerne og en solid projektleder i maven. Dig der vil være en del af teamet hos en af Danmarks største rejseudbydere.

 

Om stillingen
USA Tours er et danskejet rejsebureau med speciale i Nordamerika. Vi er de største eksperter på USA og arrangerer også rejser til nabolandene Canada og Mexico, samt flere
destinationer i Caribien. Vi har ingen færdige pakkeløsninger, men skræddersyr alle vores rejser, så vores kunder fra både Danmark, Norge og Sverige får den tur, de drømmer om.
Som Brand Manager hos USA Tours sikrer du, at vores strategi omsættes til inspirerende kampagner og content. Det bliver din opgave at udarbejde og implementere
markedsføringstiltag på tværs af egne og eksterne digitale kanaler.

 

Dine primære ansvarsområder:
● Content-produktion på tværs af platforme (tekstproduktion, billed- og videoredigering)
● Planlægning og produktion af nyhedsbreve
● Udarbejdelse af content og SoMe kampagner, samt besvarelse af kundehenvendelser på sociale medier
● Koordinering af betalte digitale kampagneindsatser
● Løbende vedligehold af websites via CMS

Du bliver en del af USA Tours teamet og vil arbejde tæt sammen med resten af holdet for at sikre, at vi genererer de ønskede kvalificerede leads til sælgerne.

 

Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for markedsføring eller kommunikation og ideelt 3-5 års erhvervserfaring fra en lignende stilling.
Med afsæt i et stærkt digitalt og kommercielt mindset er du kommunikator til fingerspidserne. Du kommunikerer flydende skriftligt og mundtligt på både dansk og
engelsk. Kan du svensk og/eller norsk er det et plus!

Som person er du kendetegnet ved, at du får tingene til at ske. Du formår at omsætte dine idéer til handling og skarpe budskaber. Du har et positivt sind og et højt engagement, der smitter af på dine kolleger og samarbejdspartnere. Du brænder for at rejse, og du trives i en dynamisk hverdag, hvor du evner at have mange bolde i luften på en gang.

Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med Facebook Business Manager, Mailchimp og Sleeknote, samt kan begå dig i Adobe Photoshop og InDesign til mindre grafiske opgaver.

 

Vi tilbyder
Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø, hvor du får rig mulighed for selv at påvirke din hverdag og dine arbejdsopgaver. Du vil komme med på en spændende vækstrejse og indtræde i et stærkt fællesskab og i en stilling med stort udviklingspotentiale og berøringsflade. Vi bor på Vesterbro sammen med vores kolleger fra skirejsebureauerne Danski, Nortlander og Slopetrotter.

 

Hvem er vi?
USA Tours er en del af Primo Tours - en vestjysk iværksætter-virksomhed fra 2009, som er på en spændende udviklingsrejse. Vores organisation er flad, og der er ikke er langt fra tanke til handling. Primo Tours koncernen består udover USA Tours af 8 rejsebureauer, der alle har eget DNA og målgruppefokus: Primo Tours, Århus Charter, SunCharter, VERDN, Nortlander, DanSki, Slopetrotter og DANexplore. Samlet sender vi årligt ca. 200.000 glade gæster på ferie.

 

Ansøgningsfrist og tiltrædelse
Vi behandler ansøgningerne løbende. Tiltrædelses ønskes snarest muligt. Hvis du ønsker at søge stillingen, skal du sende din ansøgning til man@skinetworks.com
Har du spørgsmål til stilling så kontakt Chief Operating Officer Martin Aadal på telefon 2030 8214

 

Læs mere om USA Tours og se stillingsopslaget HER

Se printvenlig version af stillingsopslaget HER