Tyvstart sommeren med en billig ferie i maj. Se tilbud her.

Primo Tours igen kåret som Danmarks bedste

For andet år i træk har forbrugerne på Trustpilot kåret Primo Tours som Danmarks bedste charterrejsebureau.

”Hej! Kan varmt anbefale at rejse med Primo Tours. Et rejseselskab med 100 % engageret personale. Har rejst en del med forskellige selskaber, men dette er absolut det bedste. En meget positiv oplevelse.”

”Fed tur. Behøver ikke mange ord. Bare fedt med primo.”

Sådan lyder to tilfældige anmeldelser, Primo Tours har fået på Trustpilot, som med sine i alt 7,2 mio. anmeldelser er forbrugernes uafhængige ”vagthund”.

I alt har godt 650 personer anmeldt Primo Tours og fortalt om deres ferieoplevelser med bureauet, og forbrugerne uddeler så mange roser, at Primo Tours for andet år i træk kan kåres som Danmarks bedste charterrejsebureau.

Ros fra egne gæster

Hos Primo Tours er direktør Bjarke Hansen naturligvis en glad og stolt rejsearrangør.

”Det er en dejlig fornemmelse at opnå denne hæder for andet år i træk, og endnu mere dejlig, når den baserer sig på anmeldelser fra vores egne gæster. Det viser at vores mål om at satse på det gode gamle charterkoncept fra 70’erne og 80’erne, tilsat lidt af nutidens trends, er rigtigt. Nemlig at tilbyde et højt serviceniveau før, under og efter rejsen, i kombination med oplevelsesferier til attraktive priser”, fortæller han.

Kythira er et hit

Én af de destinationer, som har fået rigtig mange rosende ord med på vejen på Trustpilot er den græske ø Kythira, som Primo Tours i år for første gang kunne tilbyde bureauets gæster – i øvrigt som det eneste charterejsebureau i verden.

”Kythira er en sand perle af en græsk ø, ukendt som charterturistmål, men med et kæmpepotentiale i form af en afslappet atmosfære, et dejligt klima, skønne strande og ægte, græsk kultur. Og anmeldelserne og tilbagemeldingerne fra vores gæster her tyder da også på, at vi har ramt plet med denne perle,” mener Bjarke Hansen.”

Primo Tours opnåede 1. pladsen på Trustpilot med en karakter på ikke mindre end 9,1 ud af 10 mulige.